Пояснення-насмішка Конституційного Суду

12 серпня 2012 р.0 коментарі

Ще одна гілка антинародної влади Конституційний Суд перевірився на міцність інстинкту самозбереження владних вигод. Прийняття рішення про залишення недоторканості суддям і президенту завідомо нікого не вразила. Іншого не сильно чекали, хоча й шанс маленький давали Конституційному Суду показатись законниками, а не продажними працюючими під замовлення владніших і грошовитіших.  Захована серед заплутаного тексту тлумачення і рішення аргументація чому не можна є насмішкою над людьми і здоровим глуздом.

Законопроектом поданим на розгляд до Конституційного Суду пропонувалось повиключати недоторканості зі статей Конституції:

Стаття 80. Народним депутатам України гарантується депутатська недоторканність.

Народні депутати України не несуть юридичної відповідальності за результати голосування або висловлювання у парламенті та його органах, за винятком відповідальності за образу чи наклеп.

Народні депутати України не можуть бути без згоди Верховної Ради України притягнені до кримінальної відповідальності, затримані чи заарештовані.


Стаття 105. Президент України користується правом недоторканності на час виконання повноважень.

За посягання на честь і гідність Президента України винні особи притягаються до відповідальності на підставі закону.

Звання Президента України охороняється законом і зберігається за ним довічно, якщо тільки Президент України не був усунений з поста в порядку імпічменту.
 

Стаття 126. Незалежність і недоторканність суддів гарантуються Конституцією і законами України.

Вплив на суддів у будь-який спосіб забороняється.

Суддя не може бути без згоди Верховної Ради України затриманий чи заарештований до винесення обвинувального вироку судом.

Судді обіймають посади безстроково, крім суддів Конституційного Суду України та суддів, які призначаються на посаду судді вперше.

Суддя звільняється з посади органом, що його обрав або призначив, у разі:

1) закінчення строку, на який його обрано чи призначено;

2) досягнення суддею шістдесяти п'яти років;

3) неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров'я;

4) порушення суддею вимог щодо несумісності;

5) порушення суддею присяги;

6) набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;

7) припинення його громадянства;

8) визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим;

9) подання суддею заяви про відставку або про звільнення з посади за власним бажанням.

Повноваження судді припиняються у разі його смерті.

Держава забезпечує особисту безпеку суддів та їхніх сімей.


Стаття 149. На суддів Конституційного Суду України поширюються гарантії незалежності та недоторканності, підстави щодо звільнення з посади, передбачені статтею 126 цієї Конституції, та вимоги щодо несумісності, визначені в частині другій статті 127{Професійні судді не можуть належати до політичних партій та профспілок, брати участь у будь-якій політичній діяльності, мати представницький мандат, обіймати будь-які інші оплачувані посади, виконувати іншу оплачувану роботу, крім наукової, викладацької та творчої} цієї Конституції.


Пославшись на попередників, 2012 року Конституційний Суд признав теоретичну недоведену прив’язаність недоторканості, свободи від усіх кримінальних законів президента та наче захистив від наслідків : «обмеження прав і свобод людини і громадянина, ліквідації незалежності та до порушення територіальної цілісності України» – з рішення КС 10 липня 2012р.

На депутатів Верховної Зради їм наплювати і заперечень в них немає, аналогічно попередньому випадку з президентом, погодившись з рішенням 2010 року і: «дійшов висновку, що такі зміни не суперечать вимогам частини першої статті 157 Конституції України» – з рішення КС 10 липня 2012р.

Вперше повоювати Конституційному Суду довелось  за себе і суддів загалом.  Викручування традиційне чиновницьке. Кожен з ним зустрічався, загнавши в кут знаннями держслужбовця.  Судді КС нічим крім надітих мантій від них у питанні відмазок не відрізняються.

Як захищаються судді

 «Складовою незалежності суддів є їхня недоторканність, призначення якої – забезпечити здійснення правосуддя; затвердження Конституцією України гарантій недоторканності суддів зумовлено їхньою професійною діяльністю у відправленні правосуддя.»   з рішення КС 10 липня 2012р.

«На необхідності забезпечення суддівського імунітету як гарантії об’єктивного і неупередженого правосуддя йдеться й у міжнародних актах. Відповідно до пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом.» – з рішення КС 10 липня 2012р.

 «Конституційний Суд України зазначає, що держава і суспільство, висуваючи до суддів та їх професійної діяльності високі вимоги, повинні, в свою чергу, забезпечити їм відповідні додаткові гарантії належного здійснення правосуддя.»  – з рішення КС 10 липня 2012р.

«Недоторканність суддів не є їх особистим привілеєм. Ця гарантія спрямована, передусім, на забезпечення безперешкодного виконання суддями своїх професійних обов’язків – здійснення об’єктивного і справедливого правосуддя… Скасування такої гарантії правосуддя, як недоторканність суддів, опосередковано може призвести до обмеження права на судовий захист, гарантованого статтею 55 Конституції України.» – з рішення КС 10 липня 2012р.

І вершина нелогічного і наглого перелічування європейських і всяких документів, які начебто мають захищати бідних і чесних суддів від свого ж «правосуддя» у висновку:

«Отже, пропоновані Законопроектом зміни до частин першої, третьої статті 126, статті 149 Конституції України:

-         недоторканність суддів гарантуються Конституцією і законами України.

-        Суддя не може бути без згоди Верховної Ради України затриманий чи заарештований до винесення обвинувального вироку судом.

-        На суддів Конституційного Суду України поширюються гарантії незалежності та недоторканності.

передбачають обмеження прав і свобод людини і громадянина, тому вони є такими, що не відповідають вимогам частини першої статті 157 Конституції України:

-         Стаття 157. Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина.

Недоторканість суддів у вигляді притягнення їх до відповідальності за згодою законодавчого органу – це права і свободи громадянина?!

Право носити зброю міліціонерам серед беззбройних громадян – це не привілей, як і суддівська недоторканість?!

Країна з’їхала з глузду якщо сприймає такі пояснення на захист пільг наданих для виконання обов’язків тільки в зв’язку зі складністю завдань, а не тому що потрібно завжди.  Недоторканість і зброя в міліціонера – не використовується постійно, як молоток у будівельника забиваючого цвяхи в дошку. Порівнювати нічого. Не недоторканістю і зброєю, а висловлюванням законів вони працюють. Одні коряться, інші – ні. До них і застосовується збройний примус та захист суддів у вигляді недоторканості.  Суспільство вирішує у вигляді законів як це має відбуватись, а не судді узурпувавші в даному разі це право собі.


Надіслати статтю :

Дописати коментар

 
Звязатись : taraslt@meta.ua | Західна Україна
Copyright © 2009-2013. Савчук Тарас - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger