Резюме на посаду депутата

27 серпня 2012 р.0 коментарі


Мене рекомендує

 
Я Прожаний Брехунько Свинячнікович,
Народжений в Україні.

Освіта базова. Диплом по фаху куплений. При потребі готовий придбати ще один.
Справляю солідне враження, вмію напускати важного і значного виду.

Володію декількарічним досвідом набутим обробленням лохів працюючи в приватній фірмі родича чиновника.
Брешу впевнено і постійно не задумуючись. Люди мені вірять.

В разі зайнятості публічних місць в списку партії готовий зайнятись інтригами, наговорами і збиранням коштів з лоханутих членів.
Маю зв’язки в газетах, судах і міліції для дискредитації чесних дурнів конкуруючих по партії і незадоволених чимось. Здатен на перших порах втертись їм в друзі.

Готовий внести заставу в розмірі 1,5 млн. гривень за отримання недоторканості і в разі отримання залишити її як благодійну допомогу благодійному фонду вашого імені чи кого вкажете.

Обіцяю не морочитись присягою народного депутата про турботи за всіх громадян. Відбувши номер цієї обов’язкової «весільної дурнички» – забуду. Аналогічно національні, соціальні, культурні та інші забобони ніколи не стануть для мене важнішими за нашу спільну вигоду в грошах і владі.
Будучи бізнесменом, за договірну суму картку депутата здаю «чечетовцю» одразу. Політичні «розводи котят» цікаві для мене тільки у фінансовому плані. За шумні закони можна буде завжди домовитись і я не відкликатиму голосу.

За гарантовніше місце у списку наступної партії розводу лохів готовий виступати на трибуні і ходити по телепередачам, направляючи думки наївних простофанів в потрібне русло. «Командировочні» і організацію домовленостей з «шустерами» з часом можу взяти на себе.
Вірний син вашої партії.

Чекаю.
Надіслати статтю :

Дописати коментар

 
Звязатись : taraslt@meta.ua | Західна Україна
Copyright © 2009-2013. Савчук Тарас - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger