Андрій Дуда, Володимир Старик

27 грудня 2012 р.0 коментарі

Андрій Дуда, Володимир Старик. Буковинський Курінь в боях за Українську Державність 1918-1941-1944

В Чернівцях записом добровольців займалася група під проводом Балюка, в містах і селах Буковини — це робили'уповноважені на те члени ОУН. Один з учасників Буковинського Куреня, арештований в грудні 1944 р. органами НКДБ після повернення з Франції, так описував процес формування чернівецької групи:"Коли німецько-румунські війська окупували Північну Буковину, я перебував в місті Чернівці. Наприкінці липня 1941 р. в м.Чернівці мене зустрів Олесь Микитюк і запитав, чим я займаюся. Я відповів, що нічим не займаюся і не знаю, що мені робити. Микитюк сказав мені: "Їдь з нами на Україну; зайди до Балюка, і він розповість про все детально".

Коли я зайшов до нього увечері, то він сказав: "Ми записуємо членами в ОУН і запрошуємо їхати на Україну створювати Українську Самостійну Державу"


Надіслати статтю :

Дописати коментар

 
Звязатись : taraslt@meta.ua | Західна Україна
Copyright © 2009-2013. Савчук Тарас - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger